Orientuje się ktoś jeśli mam licznik 1/2 fis z czerwca 2006 ten który jest aktualnie zamontowany, to czy podejdzie mi taki z maxi dot z kwietnia 2006 :?:
[O2] Szukam kogoś kto zakoduje licznik
Zwiń
X
-
No to tu mam problem. Licznik dostałem od gościa od którego kupiłem swoją lalkę. A skąd on go ma to nie mam pojęciaZamieszczone przez Andrev3marcinosk, myślę, że tak tylko jak go kupisz to kup z pewnego źródła albo miej paragon lub fakturę, żeby ASO się nie czepiało
Dzięki za odpowiedz
Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
marcinosk, powiem Ci tak, że wszystko zależy od ASO. Czasami chcą mieć papiery na licznik czasami nie. Spraw3a jest taka, że jak licznik jest kradziony a oni podepną go on-line to wyjdzie, że jest kradziony i mają policję na serwisie. A każdy tego unika... Możesz spróbować i zobaczysz co powiedzą Ci w ASO. Jak możesz nie płacić za niego to dogadaj się z gościem, że pojedziesz sprawdzić czy działa i jak będzie ok to zapłacisz
Komentarz
-
-
To nie jest tak źleZamieszczone przez RobStoZe mnie skosili ok 280 zł.
- ale się opłaciło :wink:
A gdzie Ci kolego robili?
W moim przypadku to nawet 400 zł. mogę zapłacić bo licznik mam za free
[ Dodano: Pią 04 Lut, 11 11:23 ]
Andrev3 :shock: po znajomości pewnie koledze zrobili?Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
ASO Białystok,Zamieszczone przez marcinoskTo nie jest tak źleZamieszczone przez RobStoZe mnie skosili ok 280 zł.
- ale się opłaciło :wink:
A gdzie Ci kolego robili?
W moim przypadku to nawet 400 zł. mogę zapłacić bo licznik mam za free
- może orłami we wszystkim nie są,
ale to się im udało :wink:
Bez problemu w kilkadziesiąt minut,
tylko mi przebieg z nowego licznika został,
- opisałem to na chyba 6 stronie tego wątku.BYŁA O1 - 1.9 TDI 110KM
BYŁA O2 - 1.9 TDI 140KM 305Nm - by Zaprzal
JEST PASSAT B6 - 2.0 TDI CR 140KM
Komentarz
-
-
RobSto No faktycznie sorki przeoczyłem
ops:
Byłem w Sinclan Bis w Zakręcie i gość powiedział mi że da się zrobić. Z tym, że koszt licznika to około 3000 i programowanie 200. A jak mu powiedziałem, że licznik już mam. To powiedział, że nie da rady. To się nazywa podejście do klienta
Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Jasne, nie ma problemu.Zamieszczone przez marcinoskByłem w Sinclan Bis w Zakręcie i gość powiedział mi że da się zrobić.
Nie pomyliłeś się z ceną licznika o jedno zero?Zamieszczone przez marcinoskZ tym, że koszt licznika to około 3000 i programowanie 200.
:lol: :roll: :roll: taaaa, nie da sie................Zamieszczone przez marcinoskA jak mu powiedziałem, że licznik już mam. To powiedział, że nie da rady. To się nazywa podejście do klienta
Jestem umówiony już w konkretnym serwisie na wymianę zegarów, kodowanie oraz instalację tempomatu oraz kompa. Dam znać jak przebiegła operacja. Powiedziano mi że jednyną rzeczą jaką nie dadzą rady zrobić, to ustawienie przebiegu, czego bardzo żałuję, bo tym sposobem będę musiał wesprzeć branżę oszukującą ludzi, co wcale a wcale mi się nie podoba. :roll:
Komentarz
-
-
Sąsiad zakupił VCDS-a ostatnio,(co to wogóle jest?) muszę go spytać. Aczkolwiek szczerze mówić, czegoś nie rozumiem. Skoro przebiegu nie potrafi ustawić mi ASO dysponujące super duper legalnym oprogramowaniem, to jakim cudem zrobi to jakiś obrzympalec zawodowo zajmujący się korekcją przebiegu?Zamieszczone przez EnriquezDzida,
ale przebieg to chyba vag commanderem się da przestawić lub pełnym VCDSem (mój niestety nie da rady)
Komentarz
-
-
:lol: na szczęście nie mogą, nawet nie wiesz jak klient jest uradowany jak zrobisz coś czego autoryzowany serwis nie ogarnąłZamieszczone przez EnriquezA kto powiedział, że w ASO mogą wszystko zrobić?.
Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
co do samego kodowania liczników, czytaliście ten mod?:
Gościu co prawda wymienia przy okazji CCCM i CECM, dokłada kompas itp, ale samo kodowania polega w gruncie rzeczy na kilku krokach.
1. Odczytaniu aktualnego SKC/PIN
2. Po wymianie licznika sparowanie immo i silnika
3. Dokodowaniu kluczyków
IMHO, w nowszych furach:
ad. 1 - niewykonalne w warunkach domowych
ad. 2 - po wykoaniu tego nie ma już możliwości powrotu do starego licznika
Więc na tym poziomie wtajemniczenia osobiście bym się do tego nie dotykał tylko tak jak Wy szukał jakiegoś ASO, które się tego podejmie.
Przez chwilę miałem ochotę zafundować sobie maxi dota stąd:
... hehe, ale mi przeszło
Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Enriquez, aaa to ok, bo myślałem, że mi się jakimś cudem udało. Generalnie to myślałem, że jak wsadzę stary to będzie ok bez, żadnego kodowania, bo w sumie kluczyki te same, ECU silnika to samo i pin też, ale niestety tak nie jest. Co prawda jak wsadzisz stary licznik bez żadnego kodowania to nie wyświetla się błąd immo po przekręceniu kluczyka, ale jak odpalisz to po chwili gaśnie ( nadal bez migającego kluczyka immo ). Dopiero ponowne zakodowanie i w liczniku i w ECU silnika pozwala na normalne odpalenie silnika.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
A orientujesz sie jaki może być koszt takiego zabiegu w ASO :?:
Komentarz